خداحافظ

سلام

دوستان عزیز خیلی خوشحالم باهمتون آشنا شدم همتون بهم لطف داشتین از این بابت خوشحالم امیدوارم اگه بدی دیدین حلالم کنید تا یه مدت زیادی دیگه پست نمیذارم البته این وب رو حذف نمیکنم چون یه روز برمیگردم

اگه با کسی ناخواسته برخورد بدی داشتم امیدوارم منو ببخشید

ببخشید که نمیتونم تو تک تک وب ها بیام و خداحافظی کنم البته برای یه مدتی میرم شاید دوباره برگشتم

خوشحالم که باعث خنده همه شما بودم البته اگه واقعا باعث خندتون بودم این آرزوی قلبی منه که همه شاد باشن همیشه بخندن  امیدوارم همیشه شاد باشین و بخندین  آرزو دارم روزی برسه که دیگه کسی گریه نکنه اگه هم اشکی ریخته میشه از روی شوق باشه 

ولی دله کسی رو نشکونین هیچوقت

اگه تو جوابای که زیر نظرات میدادم با کسی شوخی کردم  امیدوارم ازم ناراحت نشده باشن

خداحافظ......

خوشبختی یعنی اینکه :

خوشبختی یعنی اینکه :

.

.

.

.

.

ساعت ۱:۳۰ شب دست بکنی تو جیب کاپشنت هدفونتو برداری ، بعد ببینی اِاِاِاِاِه یه رنگارنگ تو جیبته ، ورداری بخوری !

مادررررررر روزت مبارررک

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم و تمام مادران عزیز...
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،
گوئیا مهتابی
مادر خوبم، روزت مبارک


پیامبر اکرم-ص:

هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . .


حالا بگو ببینم نظرت در مورد من چیه؟

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام



خوب بعد اون پست که نظرسنجی وبم بود گفتم یه نظر سنجی هم درمورد خودم بذارم که ببینم به نظرشما من چطور ادمیم؟  البته میدونید که من انتقاد پذیرم (ولی به عاقبتش فکر کن) بله داشتم میگفتم همون شیری که گذاشتم برای نظر سنجی وبم منو هم مسخره کرد قاطی کردم دوباره چماق به دست شدم خلاصه اینقدر عکسش وحشتناکه که برای سنین زیر 30 سال و بیماران قلبی و افراد بالای 50 مناسب نیست البته تو ادامه مطلب عکسش رو میذارم دوست داشتین ببینید مسولیتش باخودتون


حالا بگو ببینم نظرت در مورد من چیه؟



فقط قبل نظر اگه زیر 30 و بالای 50 سال نیستی بیماری قلبی نداری یه نگاه به ادامه مطلب بنداز به نظر دادنت کمک میکنه

ادامه نوشته

به یه خر گفتن تا 40 بشمار...

به یه خر گفتن تا 40 بشمار...


12345678910111213141516171819202122......

.

.

.

.

.

عزیزم به خر گفتن،تو چرا میشماری؟!!!! نایت اسکین

آقاهه ميره سربازي

آقاهه ميره سربازي ، دور كلاش قرمزي ، آچين و واچين با صداي چي ؟ با صداي مرغ

: يه مرغ دارم روزي 2 تا تخم مي كنه، چرا 2 تا؟ چون دستمال من زير درخت آلبالو گم

شده،

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

واقعا نشستي همشو خوندي، متاسفم.!‬

آبجیم

آبجیم خواب بود، رفتم سروقت گوشیش اسم خودمو به Irancell تغییر دادم

.

.

.

.

روز و شب بهش SMS میدم: مشترک گرامی روز جهانی معلولین ذهنی

بر شما مبارک ..!! نایت اسکین

وقت شما بخیر

سلام
وقت شما بخیر
شمایی که قوز کردی جلوی صفحه مانیتور !
نایت اسکین

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بله با شمام !

الهی من فدات بشم ، صاف بشین !
آآآآآآآآ باریکلا !

وقتي‌ كسي‌ اذيتت مي‌كنه

وقتي‌ كسي‌ اذيتت مي‌كنه 42 تا ماهيچه لازمه تا اخم كني‌،اما فقط 4 تا ماهيچه لازمه تا دستت رو دراز كني و بزني‌ پسه كلش!نایت اسکین

!!!

به اوونی که سیگار میکشه میگن سیگاری ، به اوونی هم که تریاک میکشه میگن تریاکی
.
.
.
.
.
.
فقط میخواستم بگم اون بنده خدایی که پیپ میکشه چه گناهی کرده آخه؟نایت اسکین

به به عجب دندونایی!!!

به به عجب دندونایی!!!  نایت اسکینبه به!!!! بگو ببینم اخرین باری که مسواک زدی کی بوده فرزندم؟نایت اسکین


تا حالا دقت کردین؟


تا حالادقت کردین وقتی داری درس میخونی و به یه صفحه عکس دار میرسی چه حالی میکنی که اون صفحه نصفست…! نایت اسکین

من اینقدر حال میکنم به یه صفحه میرسم همش عکسه  واااااای

يك معادله جالب

يك معادله جالب:از سن خودت ٢٠سال كم كن،عدد باقيمانده را با٧جمع كن،اگه عدد

زوج بود با١جمع كن واگه عددفرد بود١رو ازش كم كن،اگه از رنگهاي تيره خوشت مياد

عدد به دست آمده را ضربدر٣كن و اگه از رنگهاي روشن خوشت مياد ضربدر

٣/٥كن،نتيجه نهايي را ولش كن،حال خودت چطوره؟نایت اسکین

روز معلم مباررررررررررررک


دیروز میگفتم :

مشقهایم را خط بزن … مرا مزن


روی تخته خط بکش … گوشم را مکش


مهر را در دلم جاری بکن … جریمه مکن


هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر


اما کنون ..


مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر

مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان

نظرت در مورد وبم چیه؟

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامنایت اسکین

پ .ن :دوستان عزیز این پست رو دوباره گذاشتم حواسم نبود پست حذف شد مجبور شدم دوباره بذارم تمام نظرات هم پاک شد اگه دوست دارین دوباره نظر بذارید یعنی لطفا

مرسی

این شیر  رو میبینید وب منو مسخره کرد زیر چشمش بادمجون کاشتم نایت اسکین


حالا نظرتون در مورد وبم چیه هان؟ البته راحت باشید من کلا آدم انتقاد پذیرم نایت اسکین

 نایت اسکین


نظرت در مورد وبم چیه هان؟نایت اسکین






حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود

خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود


ای كه ره بستی میان كوچه ها بر فاطمه


گردنت را می شكست آنجا اگر عباس بود

بازگشت رعنااااااااااااااااااااااا

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

توجه!!!! نایت اسکینتوجه!!!!

 نایت اسکینرعنا بررررررررررررررررگشت نایت اسکین

دو روز نبودم ها نت رو گذاشتین رو سرتون ای بابا چقدر طر فدار دارم و نمیدونستمچرا میخندین مگه غیره اینه بذار نظرات رو تایید کنم هی گفتین رعنا کجایی منم که دلسوز گفتم بیام یه عده رو از دلتنگی در بیارم

دوستان عزیز به دلیل نزدیک بودن امتحان کمتر میتونم بهتون سر بزنم اما هروز یه مطلب طنز میذارم 

راستی  بعد امتحان همش بهتون سر میزنم نگران نباشیدنایت اسکین

 

نایت اسکین

نایت اسکیننایت اسکین رعنا جوووووووووووون خوش اومدینایت اسکین نایت اسکین


راستی دوستان عزیز من نمیتونم به بعضی وب ها سر بزنم یعنی وبشون باز نمیشه اگه تونستم حتما سر میزنم