خداحافظ
سلام
دوستان عزیز خیلی خوشحالم باهمتون آشنا شدم همتون بهم لطف داشتین از این بابت خوشحالم امیدوارم اگه بدی دیدین حلالم کنید تا یه مدت زیادی دیگه پست نمیذارم البته این وب رو حذف نمیکنم چون یه روز برمیگردم
اگه با کسی ناخواسته برخورد بدی داشتم امیدوارم منو ببخشید
ببخشید که نمیتونم تو تک تک وب ها بیام و خداحافظی کنم البته برای یه مدتی میرم شاید دوباره برگشتم
خوشحالم که باعث خنده همه شما بودم البته اگه واقعا باعث خندتون بودم این آرزوی قلبی منه که همه شاد باشن همیشه بخندن امیدوارم همیشه شاد باشین و بخندین آرزو دارم روزی برسه که دیگه کسی گریه نکنه اگه هم اشکی ریخته میشه از روی شوق باشه
ولی دله کسی رو نشکونین هیچوقت
اگه تو جوابای که زیر نظرات میدادم با کسی شوخی کردم امیدوارم ازم ناراحت نشده باشن
خداحافظ......



سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
البته میدونید که من انتقاد پذیرم
بله داشتم میگفتم همون شیری که گذاشتم برای نظر سنجی وبم منو هم مسخره کرد قاطی کردم دوباره 


















فقط يك لبخند براي آغاز يك روز خدايي كافيست...