نوروز 1392 مبارررررررررررررک

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز، امروزتان دیروز

دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، خخخخخ خلاصه عیدتون مبارک دیگهههه
 




 

پروردگارا دراین روزهای پایانی ِ سال ِ ۹۱، ، به خواب ِ همه بندگانت آرامش ، به بیداریشان آسایش ، به زندگیشان نشاط ، به عشقشان ثبات … ، به عهدو مهرشان وفا ، به عمرشان عزت ، به رزقشان برکت . و به وجودشان صحت ، عطا بفرما.

آمین ...

نوروز 1392 مبــــــــــــــــــــارک

بهار و پشه ها:D



سلام سلام
اسفند رو به پايان است!
وقت كوچ كردن به فروردين
وقت بخشيدن و صاف كردن دل
پس مرا ببخشيد اگر با شوخی
يا حرفی
يا زباني

 بر دلتان تركي انداختم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پشه ای که تا اسفند ماه زنده مونده و میاد تو اتاق,

دیگه مزاحم نیست اون ی قهرمانه
ولش کنید راحت باشه؛


الآن مدت هاست دارم به این فکر میکنم که

 این دوتا ضرب المثلو چجوری از هم تفکیک کنم

خیلی متناقضن:

سالی که نکوست از بهارش پیداست
جوجه رو آخر پاییز میشمارن

 عاقا تکلیف ما رو روشن کنین



بعضیا یه ژنی دارن که باعث میشه دری رو که باز میکنن نبندن
مثلا در اتاق، کشو، کمد، شامپو، خمیر دندون و...
اینا رو اعصابن 


 دوستان اینجا  تولد  فاطمه (خــزعبلات یک آدم بیـــخیال) عزیز رو بهش تبریک

میگم  فاطمه جان تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررک

ادامه نوشته

سخنی از رعنــــــــــــــــــــــــــــــــــا

سلاااااااااام بر دوستان عزیز شرمنده  ام اگه سر نزدم دیر نظر تایید کردم دیر پست زدم  ایشالله  از  شنبه  دوباره فعال میشم

با تشکر  مدیریت  دوقلوهای شیطون( رعنا رو جو بگیره تمومه ها همچین میگم مدیریت دوقلوهای شیطون  یکی ندونه فکر میکنه مدیریت شرکت  بزرگیه   خخخخخخخخ  البته نخندین ها دوقلوهای شیطونم واسه خودش مدیر میخواد دیگه نخند با شما بله با خود شمام  چماق لازم داری مثه اینکه یه رعناست و یه بلاگفا یه چماق رعنا والله)

روباه و زاغ:D

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


روباه به کلاغ گفت : چه سری چه دمی، یه آواز بخون

کلاغ پیتزا زد زیر بغلش و گفت :

آن موقع که گولم زدی کلاس دوم بودم الان لیسانسم !

روباه میگه: میبینم پیر شدی پروبالت ریخته

کلاغ تا بالهاشو باز میکنه پز بده پیترا میفته !

روباهه پیتزا رو برمیداره میگه :

اوسگل اون موقع منم سرباز معلم بودم حالا استادم !




اصلا شور و شعف خاصی توی جمله “دیدی گفتم” وجود داره !

لامصب یه جور احساس دانایی خفن به آدم دست میده اون لحظه !


ادامه نوشته

رعنای گله رعنا گله سنبله رعنا

سلااااااااااااااااااااااام

اول از همه تولد فاطمه 1  ( قاصدک خیال) و تبریک میگم  امیدوارم به همه ارزو هات برسی

زندگی پر از  شادی و خوشحالی باشه



اون کسانی که یک ماه رفتن خارج بعد لهجه پیدا کردن

رو باید با چماق رعنا یک ساعت کتک بزنی

بعدش لهجه شون خود به خود کم رنگ میشه !



رفتار رعنا در مقابل فردی که قبول ندارد رعنای گل است گل سنبل است  چیه؟
الف) کتلت کردن او با چماق
ب) گزینه الف
ج) گزینه ب
د) هر سه مورد

خلاصه عاقبت خوبی ندارد


تقديم به مادر صبور و مهربانم كه هيچگاه سختي هاي زمانه خم به ابرويش نياورد،،،
مادر؛
در نوشتن از تو، توسل به قلم بي جاست،



>>ادامه مطلب<<

ادامه نوشته

بدون شرح!


سلاااااااااااااااااااااااااااااااام





عکس العمل شده در برابر دیدن یک سوسک چیست؟

1ــ داد میزنید و میگویید وایییییییییی؟!! 

2ــ با اعتماد به نفس میگویید من از سوسک بدم نمیاد چندشم میشه! ایششششش؟!!


3ــ با بی محلی از کنــارش رد میشوید ؟!! (آره درسته از صـــدتا فحش هم بدتره)

4ــ چماق رعنا رو نوشنش میدین تا  چندین پا دارد  دو تا دیگه قرض بگیره فرار کنه

5ــ چه سوال بی مزهای معلومه میکشمش!!

6_ میذارم به زندگی سوسکی خودش ادامه بده

6ــ اگه تا اینجا مطلب رو خوندی دستت درد نکنه ! حوصله ات تو حلق اون سوسکه!!!



من نمی دونم وقتی سایز کفش یک نفر چهل و دو باشه

خب الان این واحد چهل و دو چیه؟

42میلی متر

42 سانتی متر

یا 42 کیلومتر

اصلا شاید 42 سانتی گراده

شاید هم 42 فرسنگ

یکی به من بگه ها؟ چی میشه؟



رعنااا پست میگذارد :))


سلااااااااااااااااااااااااااااااااام


آموزش رعنا به دوستانش  در مورد پست کردن نامه بدون تمبر: یعنی یه همچین ادم خیّر و نیکوکاریم

خب حواستون رو  جمع کنید آدرس گیرنده رو بجای فرستنده بنویسین.....

بندازینش تو صندوق پست.....

اون وقت پست میبینه تمبر نداره پس میفرسدش برا فرستنده ....!!!!


چرا وقتی میریم مهمونی وقتی میخوان میوه تعارف کنن میگن بفرمایید بخورید خونه خودتونه؟

مگه میوه خونه هستش؟

تازه مگه آدم خونه خودشو می خوره؟



مررریم جان (سایه های زندگی من) بابت عکس دستت درد نکنه  دوستان دعات میکنن


از کلاس اول تا دانشگاه:D

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

پست قبل اون گربه که روش های اذیت کردن روش امتحان شد  ایشون هستن ,  رفتن شکایت

اووووو حالا یخورده سر به سرت گذاشتیما چه خودشم لوس کرده


تو اتاق من کسی جرأت نداره چیزی رو از رو زمین برداره ...
آخه وختی سوسک میبینم نمیکشمش ! بزرگترین چیزی که دم دستم باشه میذارم روش تا اون زیر با خودش خلوت کنه و تو سکوت بمیره ...



نمیدونم من چه مرَضـی هست که مـن آخرای سال مـیـگیـرم مخصوصاً تو اسـفنـد . . . تمــــام تـن و بـدنم همه درد میگیره مریـض میـشم

به همین خاطـر تـوی خونـه تکـونی نـمیـتـونـم مشارکت کنـم کـه هیـچ ، دانشگاهم نمیتونم برم !!

اصن خیلی نارحت میشما 



ادامه مطلب از دست ندین


ادامه نوشته

وفات حضرت معصومه تسلیت باد


رحلت غریبانه برترین بانوی زمان خود، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام ، تسلیت باد!

پشه ها و زمستون  و چماق رعنا:D

سلااااااااااااااااااااام


این حیوون دست پرورده خودمه ها  البته شاگرد تنبله منه

اموزش مردم ازاری با تضمین


میدونی لذت بخش ترین لحظه زندگی کیه

وقتی یه عطسه میکنی از ته دل

یعنی انگار ری استارت میشی !


سوالی فنی

ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﭼﺎﯾﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ
ﻧﻮﮎ ﺩﻣﺎﻏﯽ ﺫﻝ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺩﺍﺧﻞ ﻟﯿﻮﺍﻥ
ﺩﻗﯿﻘﺎ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﺮﺩﻥ  تو لیوان؟


به پشه گفتم چرا زمستون پیداتون نیست ؟ میگه نه اینکه تابستون خیلی برخوردتون خوبه!!!یعنی من بدونم بدونم کی برخوردش بد بوده با پشه ها ها 



یه پست خوب دیگه از رعنا:D

سلااااااااااااااااااااااااااااااام



تلفن خونمون زنگ خورد برداشتم بجا اینکه بگم الو بله

گفتم بلو اله

طرف هم قاطی کرد گفت سلو الام






رعنا نصیحت میکند:

وقتی می پرسی چیزی میخوریین ؟

اونی که میگه : من یکی دو لقمه باهات میخورم…

جدا موجود ترسناکیه از من گفتن




یادت باشه: وقتی خدا بهت میگه باشه دقیقا همون چیزی رو که میخای بهت میده. وقتی میگه نه یچیز خوب دیگه بهت میده. و وقتی میگه صبر کن داره بهترین چیز رو برات اماده میکنه

آهنگم چطوره ؟ من که خیلی از این اهنگ محسن چاووشی خوشم میاد