رعنااا پست میگذارد :))
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام



آموزش رعنا به دوستانش
در مورد پست کردن نامه بدون تمبر: یعنی یه همچین ادم خیّر و نیکوکاریم
خب حواستون رو جمع کنید آدرس گیرنده رو بجای فرستنده بنویسین.....
بندازینش تو صندوق پست.....
اون وقت پست میبینه تمبر نداره پس میفرسدش برا فرستنده ....!!!! 

چرا وقتی میریم مهمونی وقتی میخوان میوه تعارف کنن میگن بفرمایید بخورید خونه خودتونه؟
مگه میوه خونه هستش؟
تازه مگه آدم خونه خودشو می خوره؟ ![]()

مررریم جان (سایه های زندگی من) بابت عکس دستت درد نکنه دوستان دعات میکنن
+ نوشته شده در سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت 9:9 PM توسط رعنا
|
فقط يك لبخند براي آغاز يك روز خدايي كافيست...