مامان  و بابا زندگی منین


سلااااااااااااااااااااااااام

این پست مخصوص مامان عزیزمه و 100 البته پدر عزیزم

مامان و بابا از خدا ارزو دارم از عمر من کم کنه به عمر شما اضافه کنه ارزوی من شادی شماس خنده تون میدونم اینقده شماها فرشته این که شادی شما شادی و خوشحالی ماست


میلاد فرخنده و با سعادت ، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) رو به همه تبریک میگم

مامان روزت مبارک ,  زندگیم , شیشه عمرم   زندگیه توئه 

 مامان من بلد نیستم قشنگ حرف بزنم بلد نیستم احساساتمو بروز بدم اما قشنگترین کلمه قشنگترین جمله رسا ترین جمله ای که میتونم بهت بگم  همینه

مامانم باباجون از صمیم قلبم  دوستتون دارم 

مامان روزت مبارک


مادر

نمیتوانم کلامی در مورد اش بنویسم و عاجزم

فقد از خداوند میخواهم که

خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟

برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم

روز مادر مبارک


روز معلم

نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم . نمی دانم چگونه شما را توصیف کنم ، معلمی از جنس بلور ، آسمانی و مهربان ، چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید .

شاگرد کوچک شما



معلمای  عزیز روزتون مبارک

جالبناک های رعنا:D


سلاااااااااااااااااااااااااااام
داداش هادیییی تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررک


طرف پست  گذاشته امشب میخوام تو بالکن بخوابم


.

.

.

4 تا پشه کامنت گذاشتن big like


از 3 نفر هرگز متنفر نباش :


فروردینی ها ، مهری‌ ها ، اسفندی ها

چو ن بهتـرین ها هستند..



سه نفر را هرگز نرنجون :


  اردیبهشتی ها ، تیری ها ، دی ماهی ها

چـون صادق هستند...



سه نفر رو هیچوقت نذار از زندگیت بیرون برن :


شهریوری‌ ها ، آذری‌ ها ، آبانی ها

چـون به درد دلت گوش میدهند...



سه نفر رو هرگز از دست نده :


مردادی ها ، خردادی ها ، بهمنی ها

چـون دوست واقعی هستند...

اصا هرچی خردادی ای ول داره فکر نکنم کسی تکذیب کنه


باز من یه بار از پنجره بیرونو نگاه کردما ای بابا چقدر هوادار چقدر طرفدار





بازم میگم دوستان ایشالله سر میزنم ممنونم از اونایی که همیشه به یادمن



حکایت رعنا و حشرات:D


سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


دالی

دوستان حالا که امتحانا داره شروع مشه ممکنه از امتحانا زنده بیرون نیام لازمه که اعتراف کنم
اعتراف ميكنم چند سال پيش كه طفلي بيش نبودم؛ يه روز يه مگس رو تهديد كردم كه اگه از خونه مون بيرون نره تمام سلول هاي بدنشو تجزيه ميكنم...‏
هيچي ديگه؛ مگسه بيرون نرفت؛ منم گرفتمش دادمش قناري بخوردش شوخی شوخی با اعصاب رعنا هم شوخی والله



تا حالا دقت کردین تنها کلمه ای که هم فارسی و انگلیسیش روی کیبرد یکی همون(s)هست.
حالا داری بقیه  مطلب رو میخونی  یا داری s رو نگاه می کنی؟




حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم
من سر درد گرفتم دارم می‌میرم
پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه!




بازم معذرت میخوام اگه سر نمیزنمم  فقط میام پست میزنم نظراتو تایید میکنم ولی بعد امتحانا  قول میدم سر

میزنم

ادامه نوشته