من  نیستم

سلااااااااااااااااام بر دوستان عزززززززززززیز من چند روزی نیستم  دارم میرم مسافرت از طرف دانشگاه دیگه با این دلتنگیتون بسوزینو بسازین چاره ای نیست

چیییییی نشونم دلتون برام  تنگ نشدههههههههههه شما میدونیدو

خلاصهههههههههههههههههههه سر بزنین برگردم نظراتو میخونم

برگشتم حتما بهتون سر میزنم حتمااااااااااا جبران این چند روز میشه

دلم بررررررررررررررررررررراتون تنگ  میشه

اگر بار گران بودینو رفتم اگر نامهربان بودینو رفتم

خدا حافظ فعلاااا

رعنااا پست میگذارد

سلااااااااااااااااااااااااام

میگم منم خواننده خاموش دارم ایا؟

خواننده خامووووووووووووووووش  با شما هستم خواننده  خاموش  بهله با خود خود شما هستم  اگه مطلبو میخونی نظر بذارررررررررر من تا حالا یه خواننده خاموش از نزدیک ندیدم

نظر بذاررررررررررررر خواننده خامووووووووووووش میخوام خواننده خاموشم رو بشناسسسم یا نظر میذاری یا بازم نظر میذاری

یادش بخیررررررررررررررر




هرکی  اسمشو چشم بسته تایپ کنه میخوام ببینم  سوتی هاتونو




اینم سوتی من  رعنا =رخما

تولدت مبارررک


لبخند زدی و آسمان آبی شد / شب های قشنگ تیره مهتابی شد

پروانه ای از تولد زیبایت / تا آخر عمر غرق بی تابی شد

تووولدت مباررررررررررررررررک

بچه ها تولد یکی از دوستان مجازی دلم میخواست تو وبم بهش تبریک بگم امیدوارم به ارزوهات برسی همیشه شاد باشی و سلامت موفق


دوستان عزیز نظرات رو فردا تایید میکنم نظرات پست قبل رو

گــــــــــــــــــــــــل رعنا زیبا یا گل شاد



سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام

وایییی  یه گل قشنگ میخوام معرررفی کنم خلقت خدا رو داشته باشین واقعا قشنگه

رعنا زیبا یا گل شاد ( نگاه اسمش هم شاده)به به  چقدر قشنگه

اسم گل :رعنای زیبا
عمرش کوتاه
زمان گلدهی  بهار و تابستان
این گل نیاز به افتاب داررره ( اییییییییییییی ول آفتاب )
رنگ گلش قرمز و زرده

رعنا زیبا از گروه گلهای تابستانه است که بذر آن در بهار در شاسی کاشته و
بعد نشا آن
به محل اصلی منتقل میشود.
به هر صورت پس از شروع دوران گلدهی بایستی گلهای پژمرده به تدریج حذف شوند
تا گیاه بتواند مرتب به گل بنشیند و زیبایی خود را در تمام دوره گلدهی حفظ نماید
 .به طور کلی رعنا زیبا طالب اراضی ، آفتاب گیر یا سایه آفتاب بوده و
در زمین های رسی مرطوب ،
رشد خوبی نکرده و از بین می رود.
امروزه ارقامی شناسایی شده اند که دارای رنگ قرمز مسی و یا قرمز لعلی درخشان
 می باشند.

به به عجب گلی اینجاست که شاعر میگه
رعنای گُله رعنای! گل سنبله رعنای

رعنا تی تومان گِله کِشه ،رعنا

تی غصه آخر مَره کوشه ،رعنا

دیل دَبَسی کُردآجانه،رعنا

حنا بَنَی تی دَستانه،رعنا

آی رو سیا ، رعنا! برگرد بیا رعنای

رعنای می شِی رعنا، سیاه کیشمیشه رعنا







پ.ن راااااااااااااااستی این گل رو مررررررررررررررررررریم جوون معرفی کرد بهممم تازه خودش هم از این گل خررررررررریده

خدایا!!!!

سلااااااااااااااااااام دوستای گلم میددددددددددددونم دلتون برام تنگ شده بود

من بررررررررررررررگشتم البته سعی میکنم امروز به همه دوستان سر بزنم

دهه محرم امسال هم گذشت اما ای کاش  دروغ نگفتن مهربون بودن ,مثبت بودن , خیّـــٍر بودن  و درستکار بودن خلاصه یه انسان خوب بودن که همه ما سعی میکنیم تو این دهه محرم باشیم تمام سال حفط بشه فقط مخصوص محرم نباشه ای کاش اینا شعار نباشه


خدايا شكر
به داده‌ات كه نعمت است
به نداده‌ات كه حكمت است
و به گرفته‌ات كه امتحان است

ادامه نوشته