من نیستم
سلااااااااااااااااام بر دوستان عزززززززززززیز من چند روزی نیستم دارم میرم مسافرت از طرف دانشگاه دیگه با این دلتنگیتون بسوزینو بسازین چاره ای نیست
چیییییی
نشونم دلتون برام تنگ نشدههههههههههه شما میدونیدو 
خلاصهههههههههههههههههههه سر بزنین برگردم نظراتو میخونم
برگشتم حتما بهتون سر میزنم حتمااااااااااا جبران این چند روز میشه
دلم بررررررررررررررررررررراتون تنگ میشه
اگر بار گران بودینو رفتم اگر نامهربان بودینو رفتم 
خدا حافظ فعلاااا












فقط يك لبخند براي آغاز يك روز خدايي كافيست...