فشار امتحان

ریاضی 1...
ریاضی 2..
ریاضی بشقاب پرنده...
ریاضی چرا نمیخنده...
انتگرال یگانه...
انتگرال دوگانه...
انتگرال سه گانه...
حالا دسسسس دسسس
انتگرال دس توابع رقص
حالا برعکس
توابع دس، انتگرال رقص
" وقتی امتحانا فشار میاره

لینک تکونی

طوجه طوجه!!!


امروز لینک طکونی دارم اثاثی

راستی میخوام لینکام رو درجه بندی کنم یعنی هر کی بیشتر سر بزنه یه ستاره جلو لینکش قرار میدم و این ستاره ها امتیاز محسوب میشه هر ماه امتاز ها عوض میشه هر کی امتازش بالاتر باشه تو لینکا بالاتر قرار میگیره  حالا امتیاز چطور داده میشه؟

1. هرکی بیسشتر سر بزنه امتیاز مثبت محسوب میشه

2. هرکی آپ بودنش رو خبر بده امتیاز منفی

3.هرکی  بیشتر سر بزنه امتیاز مثبت(این چون مهم بود دوبار گفتم )





قانونا رو ولش حال خودت چطوره؟

کیا یادشون میاد

کیا یادشون میاد سرمونو میگرفتیم جلو پنگه میگفتیم: آ آ آ آ آ آ آآآآآآآآ آ آ آ آ آ آ ؟؟؟؟؟؟؟؟


آدمهاي ساده رادوست دارم


آدمهاي ساده رادوست دارم،همانهايي كه بدي هيچكس راباورندارند، همانهايي كه براي همه كس لبخند دارند،

همانهاييكه بوي ناب "آدم" ميدهند.

آنکس که نداند و نداند که نداند

آنکس که نداند و نداند که نداند،قطعاً خودش را زده به اون راه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

۲بار که جفت پا بروید توی دهنش،قطعاً بداند و بداند که بداند..

دوقلوهای افسانه ای


اسم وبم دوقلوهای شیطون گفتم یچیز درمورد دوقلوها بذارم

یادش بخیر بچگی



به سلامتی پسرخاله

به سلامتی پسرخاله یه کیک مسموم گنده رو و خودش تنها خورده بود که بقیه نخورن

مریض بشن.. صبح زود..تنهای تنها مجری گفت چرا ننداختی دور گفت:گفتم خوب

مورچه ها میخورن - مورچه که نمیشه بهش سرم وصل کرد!

بعثت رسول اكرم

خواند زبان دلم ثنای محمد (ص)


ماند خرد خیره در لقای محمد (ص)


دیده دل ، جام جم به هیچ شمارد


سرمه کند گر ز خاک پای محمد (ص)


بعثت رسول اكرم بر عاشقان حضرتش خجسته  باد

دقت کردین؟

دقت کردین:

یه عده هم از ته صف عابر بانک خودشونو میرسونن جلو

و میگن بذار من یه شارژ میخام فقط…!

انگار مثلا یه دونه نون میخاد که معطلی نداره والله

یه سواله فنی

یه سواله فنی:


چرا فوت سرده و ها گرمه؟ مگه جفتشون از دهن در نمیاد چرا فوت میکنی سرده و ها میکنی گرمه ??????


چرا واقعا؟

پ.ن: خوب بچم دیگه سوال برام پیش میاد

اللهم عجل لولیک الفرج

دلم هر جمعه در تاب و تب است / عاشقانه بی قرار دلبر است

گفتم جمعه شود پایان غمم / جمعه رفت و باز چشمم به راه است


اللهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب الزمان (ع)

اوج سواد

طوجّه طوجّه:عاموظش زبان فارصی در کمطر عز یک ماح سد در ثد تزمینی با ما

طماص بگیرید.


يخچال

وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی!

وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی!

وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی!

داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی!

... وقتی نمیدونی چته! میری در یخچال و وا میکنی!

و...

آخه موجود اینقدر سنگ صبور !!
اینقدر محرم؟ اینقدر با حوصله!!

زندگي‌ 2 چيز به من آموخت

زندگي‌ 2 چيز به من آموخت!
.
.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

كه هر چي‌ فكر مي‌كنم يادم نمياد چي‌ بود!

مهتاب باش

در شب تاریک گر نتوانی شوی خورشید، مهتاب باش

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

البته میتونی‌ کرم شب تاب هم باشی‌!..

نظرتون درمورد قالب چیه؟

دوستان نظرتون درمورد قالب چیه هرچند میدونم همه میگین قشنگه

.

.

.

.

.

.

بی شوخی جان عزیزت نگو بده حاله گشتن ندارم اگه بده پیشنهاد قالب بده تا بررسی کنم ببینم خوبه آیا ؟یا که نه دیگه

دعوای بچگی یادش بخیر!!!

ولم كن تاولت كنم
.
.

.

.

.

.

.
.
.
.
جمله استراتژيك دعواهاي بچگي!


بشکن یا یک دست صدا نداره؟


احتمال میدم اول ضرب المثل "یک دست صدا نداره" اختراع شده  بعد بشکن اختراع شده ؟یا نه اول بشکن اختراع

شد بعد ضرب المثل "یک دست صدا نداره" اختراع شده؟

ها؟

.

.

.

.

.

نظر شما چیه آیا ؟

یسری قوانین

دوستان عزیز یسری قوانین برای وبم گذاشتم امیدوارم ناراحت نشین

1.من هر روز آپ میکنم به جز ایام امتحانات پس خوشحال میشم سر بزنید

2.آپ بودنتون رو خبر ندید خواهش میشه

3.لطفا نظر خصوصی نذارید مگر درمواقع ضروری

4.شماره تلفن نذارید لطفااااااااااااااااااااااا

5.اونایی که سر نمیزنن رو حذف میکنم شرمنده همتون البته بعد خرداد یه وب تکونی اساسی داریم


قربون خودم که قانون مندم

عروسک قشنگ من

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبی خوابیده


عروسک من ، چشماتو باز کن /پست منو  حالا نگاه کن !

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

عروسکم اوسگل شدی ، برو لالا کن !!!

پ.ن: دوست عزیز قبل لالا نظر هم بدهجان عزیزت فحش نده