بخند دنیا بخنده:))

چندتا پیچ بخرید بعد برید شهربازی , وسیله ای رو سوار شید ، کنار یه ترسو بشينيد بهتره

وقتي وسیله شروع به حرکت کرد پیچ را از جیبت در بیار بگو نمیدونم از کجا وا شدن ..

آخ که چه حالی میده



احتمالا تا حالا اسم شنقل رو شنيديد ...اگه نشنيديد حتما ديگه اسکل رو شنيديد ...


اسکول پرنده ايه که غذاشو قايم ميکنه يادش ميره کجا قايم کرده


حالا شنقل: شنقل پرنده ايه که غذاش رو ميده اسکول براش نگه داره !!!




سه تا پشه رو دیوار اتاقم  بودن، حمله کردم و دوتاشون رو کُشتم.
اون یکی که زنده موند فرار کرد رفت   تو  هواکش ...
حالا نمیدونم خودکشی کرده.! یا رفته بقیه شون رو خبر کنه، شب بریزن سرم…

 خیلی اضطراب دارم… خوبی بدی دیدین حلال کنین اگه پشه ها بذارن زنده بمونم


کدوم کارتون رو بیشتر دوست داشتی؟ من که همشون رو نگاه میکردم





یادش بخیر ترم اول دانشگاه امتحان نهایی فیزیک1 سوال 3 سخت بود ,

یک صفحه پر کردم بعد خط زدم نوشتم جواب در صفحه 5 ,
 
صفحه 5 هم پر کردم خط زدن نوشتم جواب صفحه 7 , صفحه 7 هم همین

کار رو کردم و نوشتم جواب در صفحه اخر ...
 
توی صفحه اخر نوشتم : " استاد بلد نیستم شرمنده!!!"

... فرض کنید شما جای استاد باشید..





چرا وقتی آدم ته دیگ میخوره صدای تلویزیون رو نمیشنوه ؟

اسطوره بزرگ رعنا:)))))))))))))


یه خردادی هیچ وقت پشت سرشو نگاه نمیکنه

چون طاقت دیدن غش و ضعف خاطرخواهاشو نداره

که بعد از رد شدنش حالشون بحرانی میشه !گفتم که در جریان باشین

پی پی پینوکیو پدر ژپتو، هِی، گُ گُ گُربه نره روباه مکار، هِی !

از جمله تفریحات سالم زمان ما



مکالمه من با دوستان پشت تلفن:

دوستان: سلام خوبی؟
من: مرسی شما خوبی؟
+ مرسی منم خوبم،تو چطوری؟

-هی منم بدم نیستم،ی نفسی میره میاد،دیگه چه خبر؟
 + منم خوبم،تو خوبی؟
 - آره منم خوبم،راستی خانواده خوبن؟
 + فدای تو،سلام می رسونن،مامان بابا خوبن؟
-آره اوناهم خوبن درگیر کار و بارن،اصله حالت چطوره؟

+هی بدک نیستم،تو چی کارا می کنی؟
- منم خوبم،دیگه می گذرونیم،چه خبرا از خودت؟
+مرسی،تو چیکارا می کنی؟
-منم خوبم فدای تو،کاری نداری؟
+نه قربونت برم خیلی خوشحال شدم
-منم همینطور،خدافظ
+منم خوبم خدافظ:



یه کیفی میده کرم ریختن

شوهره شب دیر برمیگرده خونه ....


زنش سرش داد میزنه میگه : اگه دو روز منو نبینی چه احساسی پیدا میکنی؟؟؟

شوهره خیلی خوشحال میگه : این خیلی عالی میشه ....
.
.
.
.
.

دوشنبه گذشت و شوهر زنش رو ندید ....

سه شنبه و چهارشنبه هم گذشت ....

پنجشنبه , وَرمِ چشم شوهره کمی بهتر شد و تونست با گوشه چشمش زنش رو ببینه



اشكهاي ديگران را مبدل به نگاههاي پر از شادي نمودن بهترين خوشبختي هاست

محض خنده:))

يه پشه نشسته بود رومانيتورم،دستموبردم بالا بكشمش،خودشوجمع كرد،بغض كرد،دلم سوخت گفتم آخه اينجاچه غلطي ميكني؟گفت اومدم مطالبت رو بخونم نظر بدم . همچين نمك گيرشدم خدايي ها!

 کیا یادشون میادددددددد چقدر بدشانس بودم هااااااا  همیشه بادکنک کوچیک به من میوفتاد


دختر فامیلمون ،ﮔﻔﺖ ﺳﯽﺩﯼ ﺁﻫﻨﮕﻢ ﺭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ؟

ﮔﻔﺘﻢ ﺁﺭﻩ، ﭼﻪ ﺳﺒﮏ ﺁﻫﻨﮕﯽ ﻣی خوای؟

ﮔﻔﺖ " ﯾﻪ ﺳﯽﺩﯼ ﺁﻫﻨﮓﺑﯽﺻﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ". ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺑﯽﮐﻼﻡ ﺑﻮﺩ.
منم یه سﯽ ﺩﯼ ﺧﺎﻡ ﺑﻬﺶ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﺮﻩ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﻪ ﺣﺎﻟﺸﻮ ﺑﺒره

یادش بخیر بچگی چه بازی هایی داشتیم ها

شما اگه دقت کنی میفهمی که همین کلمه"قرقروت" و یا "گوجه سبز" یا حتی"لواشک ترش" و در بعضی مواقع هم "آبزرشک البالو" خودش...
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ادامه جمله رو ول کن. آب دهنتو قورت بده



دوستان نتایج مسابقه شانس امروز ساعت 5 بعد از ظهر تو همین پست تو ادامه مطلب میذارررررررررررم

>>نتایج مسابقه شانس در ادامه مطلب<<

ادامه نوشته

شانس:))

سلام دوستان 12 تا  تا گروه 3 تایی دسته بندی کردم


گروه اول

یگانه

فاطمه

رضا


------------------------

گروه دوم

ابوالفضل

ریحانه

آسا


------------------------

گروه سوم

راجی

درنا

بیتا


------------------------

گروه چهارم

حسین

زینب

زهرا


------------------------

گروه پنجم

حمید

تسنیم

رها


------------------------

گروه شش

مریم

اراس

رباب


------------------------

گروه هفتم

رکسانا

نگار

معین


------------------------

گروه هشتم

ننه جون

رعنا(خودم نیستم ها اونی که میاد وبم)

صدیقه


------------------------

گروه نهم

ترانه

ترنم

ایتار


------------------------

گروه دهم

مبینا

سیامک

علی


------------------------

گروه یازدهم

رها

مرجان

مهسا


------------------------

گروه دوازده

گیتی

صدرا

یاسمن

------------------------


شما باید از هر گروه یک انتخاب داشته باشید تا شانس شما مشخص بشه

تا یکشنبه وقت هست

12انتخاب من تو ادامه هست رمز هم بهش دادم

بعد پایان حدس رمز برداشته میشه


ببین کی میتونه هر 12 تا رو درست حدس بزنه خودم که هر 12 تا رو

درست حدس زدم

ادامه نوشته

تا وقتی میشه خندید چرا گریه؟:))

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام

بنده چماقمو به این اسلحه ارتقا دادم


يه نفر موبايل ميخره دس كاري ميكنه موبايل ميره رو ويبره. هركار ميكنه نميتونه از
رو ويبره درش بياره ميره پيشه موبايل فروش ميگه:آقا اين گوشي كه بم دادين خرابه.

مرده ميگه:كجاش خرابه طرف ميگه:هيچي هرچه زور ميزنه نميتونه زنگ بزنه...




دیشب دیدم رو دیوار اتاقم یه پشه نشسته!! با خودم گفتم : الآن که هوا خنک شده این اینجا چیکار میکنه؟ رفتم سمتش... به خودش لرزید... خودشو جمع کرد ، چشماشو بست ، آماده ی مرگ شد... چند ثانیه گذشت ، نزدم . چشماشو باز کرد. یه نگاه عاقل اندر سفیه بهش انداختم ، خودش تا ته مطلبو گرفت! پر زد و رفت...
از حق نگذریم از اون پشه های روشنفکر بود!


کیا قبول دارن این خیلییییییی رو اعصابه؟





قرآن کریم

آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید ،

شیطان دچار درد شدید در سر میشود


و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند


و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود..


و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟؟؟


و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید


این پیام را به دیگران ارسال کنید ،


شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟؟


فریب شیطان را نخور!!!!!


پس این حق را دارید که این پست رو کپی کنید


منبع کلبه رنگین دل

یکم بخندیم دور هم:))

سلاااااااااااااااااااااااااااام



شما یادتون میاد اون زمان که غلط گیر نبود.پاک کن 2 رنگ بود یه طرف قرمز یه طرف آبی،آبی واسه پاک کردن خودکار بود که به تنهایی هیچ تاثیری نداشت باید تف میزدیم بهش دفترامونم پاره میشدو شادمیشدیم



دیدین شبا که خونه ساکت میشه اسباب وسایل تو خونه شروع میکنن به صدا درآوردن ؟
الهی بگردم ؛ خستگی در میکنن !
عاشق صدای قلنج شکوندن تلوزیونم …

چرا آدمها از خجالت آب میشن ؟
چرا نوشابه نمیشن ؟ یا دوغ حتی ؟؟؟



بدون شرح!



یکم بخندیم


سلاااااااااااااام

 اخر ماه میخوام از اونایی که برای پست هام نظر گذاشتن امتحان بگیرم ببینم کی نخونده نظر گذاشته


یعنی این دانش آموز به روح اعتقاد داره آیا؟


دوستم تعریف می کرد :
چراغ راهنمایی قرمز شد و یه وانتیه ازین میوه فروشا از چراغ رد شد!

یه ماشین راهنمایی رانندگیم سر چهارراه پارک بود وقتی اینو دید

 پشت میکروفنش گفت وانت کجا میری؟؟؟ وانتیم پشت بلندگوش گفت دارم میرم خونه!!!

مارو میگی
پلیس رو میگی


به این طوطیه گفتم که کیبرد رو بر اساس حرف الفبا بچینه


سه تا چیز هست که هیچ وقت آدم نمیتونه فراموششون کنه …
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
صبحانه، ناهار، شام
قرار نیست که همش احساساتی باشه والله

هیییی روزگار!

بی بی "ها هم یک روز "نی نی "بودن که گذر زمان نقطه هایشان را جا به جا کرد...

همه مامان بزرگا جواهرن قبوووووول داری؟؟؟؟؟به افتخار مامان بزرگا





همه میگن با دم شیر بازی نکن خطر داره رعنا با دم پلنگ بازی میکنه هیچ اشکشم در میاره میگی نه ببین




در چین یه خانواده صاحب 4 قلو هستن برای اینکه در مدرسه معلم ها دچار اشتباه نشن پدر و مادر با ذوق این بچه های سر اونا رو به صورت شماره ترشیده  اییی ول واقعا فکر کنم به درد من و رضا هم بخوره


:))




یه داستان واقعی توپ تو ذهنمه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی حوصله ندارم بنویسم...! همینجوری مرامی کامنت بزارین



ادامه مطلب
ادامه نوشته

رعنا جووووووووون یه دونه ای:))


تا پامو از در خونه میذارم بیرون با این وضعیت روبرو میشم

بابا آخه چقد محبوبیت ! چقد معروفیت !

خسته شدم بابا دست از سرم بردارین ! اَه !

خدایی ببین همه فهمیدن گلم ها  "یدونه ایییییی رعنا جون" شعارشون بود

یه سوال دارم

چرا وقتی شلوار سفید میپوشی ، خاکی که میشه رنگش سیاهه !؟

ولی وقتی شلوار مشکی میپوشی ، خاکی که میشه رنگش سفیده !؟




چشماتو  ببند بعد موس رو تو این تصویر بچرخون بعد چشماتو باز کن ببین میتونی موس رو پیدا کنی

خخخخخخخخخ





مورچه ای از نزدیک حالا اگه جرات داری بیازار موری که دانه کش است


ادامه نوشته

بچه ها همه شما جواب بدییییییییییین



دوستان این سوالا رو جواب بدین من جواب دادم جلوش نووووشتم شما تو نظرات جواب هاتونو بذارررررررین

اگه ماهی از سال بودم: خرداد

اگه یه روز هفته بودم:  4شنبه

اگه یه عدد بودم: 1  

اگه یه همراه بودم: رفیق با معرفت

اگه یه نوشیدنی بودم: رانی

اگه یه گناه بودم: رعنا نوچ نوچ

اگه یه درخت بودم: درخت سیب

اگه یه گل بودم: گل نسترن

اگه اب و هوا بودم: بهاری

اگه یه رنگ بودم: صورتیییییییییییییییییییییییییی

اگه یه پرنده بودم: کبوتر سفید

اگه یه صدا بودم: بوووووووووووووق شیپور و طبل

اگه یه فعل بودم:نبدونم بعدی بپرس

اگه یه خیابون بودم: ولیعصر

اگه یه پنجره بودم: رو به دریااااااااااااا

اگه تاریخ بودم: 1372/3/16

اگه یه فیلم بودم: خانه به دوش

اگه پزشک بودم: جراح قلب

اگه یه وسیله اشپزخونه بودم: یخچال

اگه یه ساز بودم: گیتارررررررررررررر

اگه یه کتاب بودم: پریچهر

اگه یه شعر بودم: کوچه فریدون مشیری

اگه یه اسم بودم: عسل

اگه طبیعت بودم: آسمون

اگه یه حس بودم:شادییییییییییییییییییییییییی

اگه یه بازی بودم: قایم باشک و وسط بازی

اگه یه بیماری بودم: منو بیماررررررررررررری عمرااااااااااا

اگه یه حیوون بودم: شیررررررررررررررررر جنگل سلطان جنگل

اگه حکم دادگاه بودم: عفو

اگه یه میوه بودم: نارنگی

اگه یه هنر بودم: نقاشی

اگه یه جاده بودم: سرسبز بودم

وب سکوووووت برین


سلام دوستان وبلاگ سکوت  تو یه نظر سنجی  تو وب میثمک شرکت داده شده


تو لینک زیر سایر وبلاگ ها را هم ببینید2تا وبلاگ دیگه هم باید رای بدید جز وبلاگ  سکوت

 معرفی کاندیداهای نظرسنجی بهترین وبلاگ نیمه اول سال  91  


این قانون زیر هم رعایت کنید اگه رفتید رای بدید به وبلاگ سکوت

تا رای شما حساب بشه

 به منظور جلوگیری از تقلب، دو اقدام صورت میگیرد.

اول اینکه رای دهنده‌ها حتماً نام وبلاگ و یا ایمیل خود را موقع رای دادن بنویسند.

به صورت رندوم به بعضی از دوستان ایمیل تایید رای زده خواهد شد.

  دوم هم اینکه رای دهنده‌ها حتماً به ۳ وبلاگ برتر رای دهند.

 در غیر این صورت، آراء تکی، بدون وبلاگ و یا ایمیل، شمرده نخواهند شد.


شروع نظر سنجی هم  دوشنبه ساعت ۱۰ صبح

پیشاپیش از رای  شما ممنونه سکوت


این پست ثابته تاا دوشنبه

سکوت

بخند دنیا بخنده:))


رعنا در حال گذاشتن این پست خداییی داری سرعتو؟


طرف اومده با عصبانیت می گه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه

بیا تو باهاش حرف بزن …

نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو



نزن بابا یا خودش میاد یا نامش




قابل توجه اونایی که میگن قالب زشته اهنگم بده من بی سلیقه ام؟افرین اقا الاغه واسه بی سلیقه ها زبون دربیار

یا ضامن آهو



زائري بارانی ام آقا به دادم میرسی؟ 

بی پناهم خسته ام تنها بدادم میرسی؟ 

گرچه آهو نیستم اما پر از دلتنگیم ضامن چشمان آهوها بدادم میرسی؟ 

من دخیل التماسم را به چشمت بسته ام هشتمین دردانه زهرا بدادم میرسی؟


بهترین شادباش ها تقدیم به شما ، بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع)

دوقلوهایی که همیشه یادشان در خاطرمان میماند



سلام به دوستان عزیز  اصلا دوست ندارم غمگین بنویسم اما خیلی دوست داشتم یک بار هم شده یه پست برای لاله و لادن عزیز بذارم


خدا بیامرزدتشان
برای شادی روح این دو عزیز فاتحه ای بخوانید

احوالات رعنا :))

الهیییییییییی بمیرم الانه که گربه سکته بزنه


تو خونه یه پشه داریم دیگه مقیم شده ، از خودمونه …
امروز که اتاقم رو بعد از چند ماه مرتب کردم دیدمش از در اتاق اومد تو ،
بعد نشناخت ، فک کرد اشتباهی اومده، رفتش بیرون



دقت کردی واسه موهای خشک و چرب و معمولی شامپو درست کردن اما  واسه موی کثیف نه ؟! شگفتاااا


اینجاست که میگن رعنا از دیوار راست هم بالا میره


ههههه:)))

اینقده حال میده اینجوری اذیت کنی



کی دوست داره دستاشو بشوره؟




اعتراف ميكنم بچه كه بودم وقتي مامانم تو خونه حشره كش ميزد من زود پنجره رو باز ميكردم تا مگسا و سوسکا و پشه ها از اين طرف فرار كنن!!





 تصور کن من چند وقتیه که  روم به تیفال  روم به تیفال مورچه خاک بر سر

 خدایی
 نکرده زبونتونو گاز بگیرین فوت کردم

 اگه یه روز یه جا حرفی از من شد


میگی یادش بخیر.عجب آدم.....


کچل شه هرکی از من بد بگه

(جای خالی رو پر کن لطفا)چماق منو هم در نظر بگیرین