سخنی از رعنــــــــــــــــــــــــــــــــــا
سلاااااااااام بر دوستان عزیز شرمنده ام اگه سر نزدم دیر نظر تایید کردم دیر پست زدم ایشالله از شنبه دوباره فعال میشم 
با تشکر مدیریت دوقلوهای شیطون
( رعنا رو جو بگیره تمومه ها همچین میگم مدیریت دوقلوهای شیطون یکی ندونه فکر میکنه مدیریت شرکت بزرگیه خخخخخخخخ البته نخندین ها
دوقلوهای شیطونم واسه خودش مدیر میخواد دیگه
نخند با شما بله با خود شمام چماق لازم داری مثه اینکه
یه رعناست و یه بلاگفا یه چماق رعنا والله
)
+ نوشته شده در جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت 12:30 AM توسط رعنا
|
فقط يك لبخند براي آغاز يك روز خدايي كافيست...