سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام




آنهایی که همه ته دیگهای سیب زمینی را میخورند،روزی حق شما را نیز خواهند خورد.حالا ببین کی گفتم.!!!!!!!



داشتم فکر می کردم تو این دوره زمونه که اصلا حس هیچی نیس ، ,واقعا چه حوصله ای دارن این پشه ها تا طبقه چهارم میان واسه دو قطره خون آخه یکی نیس به اینا بگه  همون همکف عین همین خون هست…




لیوان آب ماله قدیما بود !

تو این دوره زمونه باید بگید : موس دستته بزار زمین بیا کار مهم دارم