من نیستم چند روزی
سلااااااااااااااااااااااااااام 
دوستان عزیز خوبین خوشین سلامتین؟
خوب من از امروز نیستم فردا شب دارم میرم امتحان دارم یه شهر دیگه میدونم
الان همه ناراحت شدین دیگه چاره ای نیست با ید بسوزینو بسازین
ایشالله 8 ام برمیگردم اگه زنده باشم البته فاطمه هست نظراتتون رو تایید میکنه جواب میده دو تا وصیت دارم اول , دومی رو میگم که مهمتره
1. هوای دوستمو داشته باشین
2. بعد اینکه برای پست های مسابقه ام نظر بذارین من اعصاب مصاب ندارماا چماق منو فراموش نکنین الان مسابقه اس جلو چشم چهار تا داور( سلام مخصوص خدمت داورای محترم ما ارادت داریم
) بده زشته چماق به دست شم پس خودتون با دست مبارک نظر بذارین 
برگردم دوباره با فاطمه میریم برای مسابقه وبلاگ نویسی مطلب جمع کنیم
اها راستی واسه امتحانم دعا کنین

خوب دیگه من بروم خداحافظ همه دوستان البته بگما شما سر بزنین نه که نیایین ها
فقط يك لبخند براي آغاز يك روز خدايي كافيست...