به نام  خدایی که داشتنش جبران همه ی نداشتن هاست....

سلااااااااااااااااااااااااااااااام بر همگییییییی




به نظرم مسئولين بايد يه روز بين جمعه و شنبه قرار بدن...

آخه اينطور يهويي وارد شنبه شدن خيلي سخته‏!‏‏!نیست؟

به اون سري از مسئولين هم كه پرسيدن چه اسمي رو بايد روي اين روز گذاشت؛

بايد بگم كه: "اين پيشنهاد منه: 1‏_پيش شنبه 2‏_پس جمعه 3‏_هيچ شنبه 4‏_ميان روز و...‏"



باز امد بوی ماه مهر ماه مدرسه

بوی بازی های راه مدرسه
بوی ماه مهر ماه مهربان
بوی خورشید پگاه مدرسه

یکی از ارزوهای من همیشه این بود که سراینده این شعر رو پیدا کنم


اینم به افتخار ورزش مورد علاقه من بسکتبال

ا

یه چیز خیلی مهمی فهمیدم  که ناخن گیر تنها چیزیه که تا به امروز تکنولوژی روش اثر نذاشته



به قول رعنا گفتنی کبوتر با کبوتر ، چیپس با ماست درست میگم؟