بدون شرح:D
سلااااااااااااااااام
بین دوستان کسی با طراحی سایت اشنایی داره؟ هرکی بلده بگه لطفا خواهش خواهش

زنگ زدم به دوستم، گوشي روبرداشت شروع كردبه خوندن:چينه چينه دامنت توروجون مادرت...
گفتم چراداري ميخوني!؟
گفت حرف نزن بذارآهنگ پيشوازم تموم شه بعد,
بعدازيه ساعت خوندن گفت:بييييييب بييييييب بععله بفرماييد!گفتم چراداشتي ميخوندي؟ميگه باباآهنگ پيشوازم
بودديگه كدشوپيدانكردم گفتم خودم بخونم بهتره
دیگه کلا ازش نا امید شدم

تو خونه نشسته بودم که یهو تلفن خونه زنگ خورد.
گوشی را برداشتم یه نفر پشت گوشی گفت:الو عباس تویی؟
گفتم:نخیر اشتباه گرفتید
دوباره زنگ زد
گفت :عباس تویی؟
گفتم :نخیر اشتباه گرفتید
این وضعیت تا نیم ساعت ادامه داشت تا اعصابم خرد شد گفتم بابا تو گوشی رو بردار
بابام با عصبانیت گوشی را بر داشت داد زد بفرمایید؟
!!یارو میگه احمد تویی؟ چرا عباس این طوری میکنه؟
از همه دوستانی هم که تو صندلی داغ و بازی وبلاگی شرکت کردن ممنونم
فقط يك لبخند براي آغاز يك روز خدايي كافيست...