سلااااااااااااااااااااام

به خاطر چند روز نبود معذررررررررررررررررررررررررررررررررررررت

امروزززززز روز خونه تکونیه 

  و من مجبورم اتاقمو تمیز کنم


   تا شب به همه دوستان سر میزنم و تا شب باقی نظراتو تایید میکنم


کیلیپس های عزیز

.
.
.
.
.
.
.
لطفا شما که ردیف جلو میشینین دیگه حرفای استادو با سر تایید نکنین!
بابا سرگیجه گرفتیم ما

با تشکر رعنا


این سایته باحاله با هر  فونتی دوست دارین بنویسین میتونین برای نوشته زمینه انتخاب کنین

http://www.fontono.com/




بزرگترین  شکست روحی من زمان مدرسه  بود 

فهمیدم یکی از تعطیلی های رسمی افتاده جمعه