عجب:D

فرشتگان از خداوند پرسیدند:
خدایا تو که بشر را آنقدر دوست داری چرا غم را آفریدی؟
خداوند فرمود: غم را بخاطر خودم آفریدم!
چون این مخلوق من تا غمگین نباشد به یاد خالقش نمی افتد
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت 10:11 PM توسط رعنا
|
فقط يك لبخند براي آغاز يك روز خدايي كافيست...