دوقـلوهای شیــــــــــطون

کاش میشد بچگی را زنده کرد,کودک شد کودکانه گریه کرد,فاصله با کودکی ها چه کرد؟کاش میشد بچگانه خنده کرذ


+ نوشته شده در سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت 11:9 PM توسط رعنا
فقط يك لبخند براي آغاز يك روز خدايي كافيست...

در تمام رنجهایی که می بریم .



صبر . . .



اوج احترام به حکمت خداوند است .
سلام
ای بابا دو قلو بودن هم عالمی داره ولی خیلی باحاله
منو رضا دوقلوییم.متولد 1372/3/16 هر دو دانشجوییم


اگه بخشیدن باعث کوچک شدن آدم میشه پس چرا خدا اینقدر بزرگه؟!
_________________✿✿
من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟
برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم ..
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند  شکسپیر
_________________✿✿

سه جمله برای دستیابی به موفقیت:

۱) بیشتر از دیگران بدان،

۲) بیشتر از دیگران کار کن،

۳) کمتر از دیگران توقع داشته باش.


ویلیام شکسپیر

_________________✿✿

یادت باشد:خداوند ما را اتفاقی به دنیا نفرستاد!
_________________✿✿
عاشق کسی باش که تورو تو ساده ترین لباس به همه نشان بدهد و بگویداین دنیای من است
_________________✿✿

تنها دلیلی که باعث میشود یک نفر از تو متنفر باشد اینست که میخواهد دقیقا مثل تو باشد
_________________✿✿
عشق زیباست ، اما وقتی بی وفائی را دیدی عشق را مجازات نکن …
_________________✿✿
خدایم را دوست دارم و باوفاتر از او سراغ ندارم ، به رسم همین وفاداریست که کسانی را که دوست دارم به او می سپارم
_________________✿✿
خوشبختی یافتنی نیست ، ساختنی است . . .
_________________✿✿
انسان برای موفقیت به دنیا میآید ، نه برای شکست . . .
_________________✿✿
تا توانی رفع غم از چهره ی غمناک کن
در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن.
_________________✿✿
برایم نوشته بود:
گــاهی دست هایم به آرزوهایم نمیرسند
شاید چون آرزوهایم بلندند ...
ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید:
امیدی هست ، چون خدایی هست
اری ، چه زیبا تکرار میکنم
امیدی هست ، چون خدایی هست ...
_________________✿✿
اون که زیباست می خنده و اونکه می خنده زیباست
_________________✿✿
از لباس کهنه ات خجالت نکش

از افکار کهنه ات شرمنده باش …
_________________✿✿
به دشمنانت هزار فرصت بده که دوست تو باشند ولی به دوستانت حتی یک بهانه نده که دشمن تو شوند
_________________✿✿
خدایا هرکس بیادم هست بیادش باش اگرکنارم نیست کنارش باش اگرتنهااست پناهش باش و اگرغم دارد غمخوارش باش.
_________________✿✿
دوستی را از زنبور یادنگرفتم که وقت از گلی جدا میشه بره سراغ گل دیگری دوستی را از ماهی یاد گرفتم که وقتی از اب جدا میشه میمیره.
_________________✿✿
روزی انسان از پروردگار پرسید:

خدایا اگر همه چیز در تقدیر ما نوشته شده است پس آرزو کردن ما چه فایده ای دارد؟

پروردگار خندید و گفت:

شاید من نوشته باشم هر چه آرزو کرد...
_________________✿✿
«در درون هر شخص يك خلاء به شكل خدا وجود دارد كه تنها خداوند قادر است آن را پر سازد.»
_________________✿✿
هیچوقت از کسانی که به تو حسادت میکنن متنفر نشو ،
بلکه به حسادت آنها احترام بگذار .
آنها مردمی هستند که فکر می کنند تو از آنها بهتر هستی
_________________✿✿
پرنده ی مهاجری که مقصودش کوچ است،

به ویرانی لانه اش فکر نمی کند ...
_________________✿✿
برای انسانهای بزرگ بن بست وجود ندارد ،چون بر این باورند که:
یا راهی خواهم یافت ،یا راهی خواهم ساخت..."
_________________✿✿

زندگی کتابی است پر ماجرا،هیچگاه آنرا بخاطر یک ورقش دور مینداز.

_________________✿✿

از پیرمرد و پیرزنی پرسیدند :

شما چطور شصت سال با هم زندگی کردید؛

گفتند : ما متعلق به نسلی هستیم که ، وقتی چیزی خراب می شد؛

تعمیرش می کردیم نه تعویضش!
_________________✿✿

همیشه حرفی را بزن که بتوانی آنرا بنويسی، چيزی را بنويس که بتوانی
پای آنرا امضاء کنی و چيزی را امــضاء
کن کــــه بــتوانی پای آن بايســـتی!

_________________✿✿

مهربان باش

و

به هر کس میرسی لبخند بزن ؛

تو نمیدانی به آدم‌ها چه می‌گذرد ،

شاید

لبخندت برایشان مانند گنجی ارزشمند باشد ،

و

آنها بسیار به آن لبخند محتاج باشند...


و در پایان

ثروتمند زندگی کنیم به جای آنكه ثروتمند بمیریم...
  • خانه
  • پروفایل مدیر وبلاگ
  • آرشیو وبلاگ
  • عناوین نوشته ها
نوشته‌های پیشین
  • بهمن ۱۳۹۲
  • دی ۱۳۹۲
  • آذر ۱۳۹۲
  • آبان ۱۳۹۲
  • مهر ۱۳۹۲
  • شهریور ۱۳۹۲
  • مرداد ۱۳۹۲
  • تیر ۱۳۹۲
  • خرداد ۱۳۹۲
  • اردیبهشت ۱۳۹۲
  • فروردین ۱۳۹۲
  • اسفند ۱۳۹۱
  • بهمن ۱۳۹۱
  • دی ۱۳۹۱
  • آذر ۱۳۹۱
  • آبان ۱۳۹۱
  • مهر ۱۳۹۱
  • شهریور ۱۳۹۱
  • مرداد ۱۳۹۱
  • تیر ۱۳۹۱
  • خرداد ۱۳۹۱
  • اردیبهشت ۱۳۹۱
  • فروردین ۱۳۹۱
  • اسفند ۱۳۹۰
  • بهمن ۱۳۹۰
  • دی ۱۳۹۰
  • آذر ۱۳۹۰
آرشیو موضوعی
  • امام زمان (عج)
  • علمی
  • جک , اس ام اس , پ نه پ
  • عکس
  • مطالب جالب
  • شعر
  • سخنان بزرگان
  • طنز
  • اموزنده
  • داستان های کوتاه
  • ضرب المثل
  • گردش در گرگان
  • چهره های گرگانی
نویسندگان
  • رعنا
  • رضا
پیوندها
  • غبارزمان
  • پنجره دل
  • ღ❤ღ .......مهربونی......ღ❤ღ
  • &***قاصدكـ خيالـ***&
  • ای کاش
  • دنیای شیرین ما
  • سرزمین
  • ஜ۩۞ حرف دل ۞۩ஜ
  • بوی نا.....
  • کلبه رنگین دل
  • مجموعه داستان
  • شاید تنهاترینم ولی خدا با من است.....
  • شبکه من وتو
  • ماجراهای من و همسرم
  • تراوشات یک ذهن بیمار
  • آبچلیک
  • سکوت
  • هیچکس تنها نیست , چون خدا هست
  • عاشقان خدا سرعین{داداش هادی}
  • خانه ای بر بام اسمان
  • بارون خنده
  • یاس خسته
  • شب های مهتابی
  • ❤❤❤*ننه جون *❤❤❤
  • .: دانــســتــنــیــهــا :.
  • از اینجا
  • در انتظار وصال
  • اشک ها و لبخند ها
  • از روی پلک شب
  • من و نماز
  • سیب زندگی
  • منطقــــــــــه ممنوعـــــــــــــــــه
  • آکام امید زندگی
  • ...بـــاران عـــشق...
  • خودم هستم و بس
  • ایستگاه فرهنگ
  • ◕ ‿ ◕قاطی پاتی♥
  • پشت صـــحنه زندگــــــــی
  • من بی تو
  • پیرزن نوشت...
  • پرانتزی هم برای من
  • الکترونیک-کامپیوتر-صنعت-تکنولوژی وبرق
  • مونس
  • رنگین کمان
  •  ترنم لحظه های من
  • یار دبستانی
  • این منم بی تو
  • ღیــــک فـــــنــــــجــــان چـــــایღ
  • خورشید جاودانی
  • حال همه ی ما خوب است اما تو باور نکن
  • پرواز تنهایی
  • *سرگرمی*
  • ★★ روزهای تنهایی★★
  • آرزوهای رنگی
  • وعده صادق
  • همینطوری
  • رویای من....
  • خاطرات من
  • دانستنی هایی که تا به حال نمیدانستیم
  • ღ❤ღ ســـــــــرگــــرمـــــــــــی ღ❤ღ
  • خبرنامه شرق
  • .::...احساسی کوچک به بزرگی دل یک عاشق::.
  • ایران ما
  • الهه عشق
  • همه چیزی از همه جا با کمک خدا
  • حـــرفــــ هــاے در گوشــے
  • طعم خوش زندگی
  • روزهای زندگی
  • صدا
  • بانوی بهشت
  • مهر من در دل تو؟
  • گل های زندگی من!!!!
  • کلبه تنهاییی
  • داستان های ......!!!
  • قصه های کوچک من
  • طپش
  • آرامش مبهم
  • آرزو های من
  • ░▒▓█ ساحل نشین بندر گناوه █▓▒░
  • پرانتزی هم برای من
  • چشم مبند!
  • خبر نامه ورزشی اجتماعی پسر طلایی
  • وفا
  • اندیشه عمیق reflexion profond
  • به نام ارام دلها
  • دلنوشته های یک مسافر خسته
  • وبگردی و وب نویسی
  • ღ تنهایی پرهیاهوی من ღ
  • وبلاگ شخصی سید حمزه حسینی
  • هرچه دل تنگ میخواد بگو
  • پرواز دل و ادب
  • انجمن وبلاگ نویسان گرگاندوست
  • گرگان یا استرآباد
  • دلنوشته های من
  • وبلاگ اهالی روستای زیبای اوغازه(محمدی)
  • دریای اندیشه جنوب
  • عشق و احساس من
  • دل گفته هایم
  • بچه های دوم علوم انسانی دبیرستان فاطمه زهرا(س)
  • اینجا همه چی درهمه
  • کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـانه
  • غوغای ستارگان
  • بهار دلکش
BLOGFA.COM