کاش میشد بچگی را زنده کرد,کودک شد کودکانه گریه کرد,فاصله با کودکی ها چه کرد؟کاش میشد بچگانه خنده کرذ
+ نوشته شده در سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت 11:9 PM توسط رعنا
فقط يك لبخند براي آغاز يك روز خدايي كافيست...
در تمام رنجهایی که می بریم .
صبر . . .
اوج احترام به حکمت خداوند است . سلام ای بابا دو قلو بودن هم عالمی داره ولی خیلی باحاله منو رضا دوقلوییم.متولد 1372/3/16 هر دو دانشجوییم
اگه بخشیدن باعث کوچک شدن آدم میشه پس چرا خدا اینقدر بزرگه؟! _________________✿✿ من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟ برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم .. انتظارات همیشه صدمه زننده هستند شکسپیر _________________✿✿
سه جمله برای دستیابی به موفقیت:
۱) بیشتر از دیگران بدان،
۲) بیشتر از دیگران کار کن،
۳) کمتر از دیگران توقع داشته باش.
ویلیام شکسپیر
_________________✿✿
یادت باشد:خداوند ما را اتفاقی به دنیا نفرستاد! _________________✿✿ عاشق کسی باش که تورو تو ساده ترین لباس به همه نشان بدهد و بگویداین دنیای من است _________________✿✿
تنها دلیلی که باعث میشود یک نفر از تو متنفر باشد اینست که میخواهد دقیقا مثل تو باشد _________________✿✿ عشق زیباست ، اما وقتی بی وفائی را دیدی عشق را مجازات نکن … _________________✿✿ خدایم را دوست دارم و باوفاتر از او سراغ ندارم ، به رسم همین وفاداریست که کسانی را که دوست دارم به او می سپارم _________________✿✿ خوشبختی یافتنی نیست ، ساختنی است . . . _________________✿✿ انسان برای موفقیت به دنیا میآید ، نه برای شکست . . . _________________✿✿ تا توانی رفع غم از چهره ی غمناک کن در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن. _________________✿✿ برایم نوشته بود: گــاهی دست هایم به آرزوهایم نمیرسند شاید چون آرزوهایم بلندند ... ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید: امیدی هست ، چون خدایی هست اری ، چه زیبا تکرار میکنم امیدی هست ، چون خدایی هست ... _________________✿✿ اون که زیباست می خنده و اونکه می خنده زیباست _________________✿✿ از لباس کهنه ات خجالت نکش
از افکار کهنه ات شرمنده باش … _________________✿✿ به دشمنانت هزار فرصت بده که دوست تو باشند ولی به دوستانت حتی یک بهانه نده که دشمن تو شوند _________________✿✿ خدایا هرکس بیادم هست بیادش باش اگرکنارم نیست کنارش باش اگرتنهااست پناهش باش و اگرغم دارد غمخوارش باش. _________________✿✿ دوستی را از زنبور یادنگرفتم که وقت از گلی جدا میشه بره سراغ گل دیگری دوستی را از ماهی یاد گرفتم که وقتی از اب جدا میشه میمیره. _________________✿✿ روزی انسان از پروردگار پرسید:
خدایا اگر همه چیز در تقدیر ما نوشته شده است پس آرزو کردن ما چه فایده ای دارد؟
پروردگار خندید و گفت:
شاید من نوشته باشم هر چه آرزو کرد... _________________✿✿ «در درون هر شخص يك خلاء به شكل خدا وجود دارد كه تنها خداوند قادر است آن را پر سازد.» _________________✿✿ هیچوقت از کسانی که به تو حسادت میکنن متنفر نشو ، بلکه به حسادت آنها احترام بگذار . آنها مردمی هستند که فکر می کنند تو از آنها بهتر هستی _________________✿✿ پرنده ی مهاجری که مقصودش کوچ است،
به ویرانی لانه اش فکر نمی کند ... _________________✿✿ برای انسانهای بزرگ بن بست وجود ندارد ،چون بر این باورند که: یا راهی خواهم یافت ،یا راهی خواهم ساخت..." _________________✿✿
زندگی کتابی است پر ماجرا،هیچگاه آنرا بخاطر یک ورقش دور مینداز.
_________________✿✿
از پیرمرد و پیرزنی پرسیدند :
شما چطور شصت سال با هم زندگی کردید؛
گفتند : ما متعلق به نسلی هستیم که ، وقتی چیزی خراب می شد؛
تعمیرش می کردیم نه تعویضش! _________________✿✿
همیشه حرفی را بزن که بتوانی آنرا بنويسی، چيزی را بنويس که بتوانی پای آنرا امضاء کنی و چيزی را امــضاء کن کــــه بــتوانی پای آن بايســـتی!