گرگان بالاخره بارون و برف اومد

بالاخره ما تو گرگان برف و بارون رو دیدیم بعد از دو ماه خدایا شکرت 
این فلکه شهرداری

اینجا هم پارک شهر گرگان

داشتم
با کامپیوتر کار میکردم یهو یکی از تو مانیتور دراومد و گفت: فردا اول
فوریه س، ماهیانه ی ما رو بده. مسئول سطل آشغالی ویندوز بودا
!!!!!!!!!!!!
انقدر بچه های کوچیک رو کلاس میفرستن
که اگه از یه بچه سه ساله بپرسی منو چندتا دوست داری ؟
جوابتو با یه انتگرال سه گانه تو فیزیک میده والله 
خداییش خیلی حااااال میده ها فامیلیت صالح باشه بعد اسم بچتو بزاری ساحل. ملت دچار خوددرگیری میشن
پ.ن :و اما فیلم سر به مهر که موضوعش برام جالب نبود و اینکه موضوع ارتباط زبادی وبلاگ نویسی نداشت .اما در کل به کارگردان و عوامل خسته نباشید میگم .یه دختری به اسم صبا وبلاگنویسه , که فردی فوق خجالتی که میتونم بگم اصلا اعتماد به نفسش که کلا تعطیل جرات گفتن خیلی چیزا رو هم نداشت .در یک تصمیم انی نماز خوندن رو شروع میکنه اما روی اینو که بگه نماز میخونه رو نداره .
یعنی یه جای فیلم میخواستم
بلند شم با چماقم برم سراغ صبا (لیلا حاتمی)از بس که ترسو و بی
اعتماد به نفس بود البته با عذر خواهی از خانم حاتمی
از دوستانی که با وجود سر زدن های کم من , بازم به وبلاگ من میان
,
نمیذارن بازدید های من 0 بشه ,
بزنم به تخته( دوست عزیز که داری میخونی بله جانم با شمام بزن به تخته
خا بسه )
خلاصه کلی از شما تشکر میکنم که با وجود بی معرفتی من بازم میایین و من نظراتونو میبینم
ایشالله بتونم بیشتر بیام 
همتون گلین
.
.
.
.
.
.
.
میدونم که میگین رعنا گل تره بر منکرش چماق 

مخلصیم
فقط يك لبخند براي آغاز يك روز خدايي كافيست...